0

Etelä-Savon TE-toimisto siirtää asioinnin verkko- ja puhelinpalveluun

Etelä-Savon TE-toimisto siirtää kaiken asioinnin 18.3. alkaen sähköisiin kanaviin sekä puhelimitse hoidettavaksi – kasvokkaista asiakaspalvelua ei toistaiseksi järjestetä. Etelä-Savon TE-toimisto pyytää asiakkaitaan siirtymään kaikessa asioinnissa käyttämään Oma Asiointi-palvelua TE-palvelut verkkosivuilta.
-Mikäli sähköinen asiointi ei ole mahdollista, voit käynnistää työnhakusi toimipisteissä olevilla lomakkeilla, kertoo johtaja Hanna Makkula Etelä-Savon TE-toimistosta tiedotteessa.
Tällä linjauksella TE-toimisto varmistaa sitä, että se pystyy hoitamaan kaikkien asiakkaiden työttömyysturvaa  kaikissa tilanteissa.
TE-toimiston asiakkaat voivat koko ajan jättää asiapapereitaan toimitilojen ulko-ovien vierissä oleviin postilaatikoihin Pieksämäellä ja Savonlinnassa.
– Mikkelissä toimipaikan 3. kerros on avoinna asiapapereiden jättämistä varten ja TE-toimiston postilaatikko on toimitilamme katutason ala-aulassa, kertoo Makkula.
TE-toimisto ohjaa asiakkaita vain sellaisiin palveluihin, jotka voidaan suorittaa etänä.
TE-toimisto informoi ajankohtaisesta tilanteesta nettisivuillaan: http://toimistot.te-palvelut.fi/etela-savo